onsdag 28 september 2011

Sociala medier?

Som alla kan se finns en länk till höger på den här sidan som tar en till Akademihotellets facebook-sida. Den sidan skapade jag för ett par år sedan efter att jag gått en kurs i Marknadsföring via sociala medier. Tanken var väl lite diffust att vi behöver en sida där våra gäster kan skriva, kanske lägga in bilder och ge oss feedback.

Inlägg i debatten om sociala medier....
Det har inte riktigt blivit så, mest för att jag kanske inte ansträngt mig för att marknadssföra den så som jag borde. Man borde gå ut med lite tävlingar och annat spännande som får läsarna mer aktiva och ger oss lite mer information om vad våra kunder tycker om oss.

Mitt tips till läsaren idag är alltså att ge oss lite input på vår facebook-sida, eller kanske lägga in en bild från en hotellvistelse. Jag lovar att vi läser och snart ska jag tänka ut något lämpligt som skulle kunna bli en tävling där man kan vinna - ja, vadå? Jag är tacksam för tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar